Met onze chatbot bieden we je een nieuwe manier aan om je vraag te stellen waarbij je onmiddellijk het antwoord krijgt op je vraag en dus niet zelf de informatie moet opzoeken. We bekijken welke mogelijkheden deze nieuwe technologie kan bieden voor jou als bezoeker van onze website en hopen zo dat je snel het antwoord vindt.
AI-technologie
We maken hierbij gebruik van artificiële intelligentie (AI) die de teksten van onze website gebruikt om je een zo correct mogelijk antwoord te bieden. De informatie op onze website is volledig correct. We kunnen wel geen 100% garantie bieden dat de AI-technologie een volledige interpretatie maakt voor het antwoord op je vraag. Je zal in het antwoord de link vinden naar de info op onze website. Bij twijfel raden we je aan om steeds die informatie te lezen. Dan ben je zeker van de juiste info.
Alleen algemene vragen, nooit over je persoonlijk dossier
We gebruiken de AI-technologie alleen om de publieke info op onze website te doorzoeken. Je kan dus alleen algemene vragen rond terugbetalingen, diensten en voordelen stellen. De AI-chatbot kan niet antwoorden op vragen over je persoonlijk dossier (terugbetalingen, uitkeringen of diensten). Hij zal je daarvoor altijd doorverwijzen naar onze andere contactmogelijkheden. Gebruik dus geen persoonlijke gegevens in je vragen. De chatbot kan je daar niet bij helpen.
Privacy
De verzamelde gegevens worden alleen gebruikt voor de conversatie met de chatbot. We gebruiken deze gegevens niet voor andere doeleinden.
Bewaartermijn: We bewaren de chatgeschiedenis niet langer dan nodig is voor de conversatie. Van zodra je de chat sluit, worden de gegevens verwijderd.
Aansprakelijkheid
Solidaris kan niet aansprakelijk gesteld worden voor informatie die verstrekt wordt door de AI-chatbot. Voor de correcte info over onze terugbetalingen, diensten en voordelen verwijzen we altijd naar de informatie op onze website en in onze statuten.
Melden van fouten
Denk je dat de AI-chatbot een foutief of onvolledig antwoord geeft? Laat het ons dan zeker weten. Zo kunnen wij de chatbot in deze testfase verder trainen. Meld fouten via dit formulier