Er zijn oplichters aan het werk die via valse mails en telefoons proberen je gegevens te achterhalen en te misbruiken.
Lees onze tips en laat je niet misleiden door phishing.

Klachtenprocedure Dienst Maatschappelijk Werk

​​Ben je ontevreden over de dienstverlening van onze Dienst Maatschappelijk Werk? Dan kan je ons dat laten weten via onderstaande klachtenprocedure. Zo kunnen we je nog beter helpen.

Klachtenprocedure Dienst Maatschappelijk Werk

  1. Meld je probleem aan je maatschappelijk werker. In veel gevallen kan je het probleem op een eenvoudige manier samen verhelpen. Als dit geen oplossing biedt, kan je een officiële klacht indienen.
  2. Een officiële klacht kan je indienen via ons klachtenformulier. Binnen de 3 werkdagen krijg je te horen van de dienst Klachtenbemiddeling of we je klacht goed hebben ontvangen.
  3. De klacht wordt onderzocht door de klachtenbemiddelaar of een bevoegd persoon. Binnen de 3 werkweken krijg je een antwoord op je klacht. Als verder onderzoek nodig is, dan blijft de klacht open staan. De dienst Klachtenbemiddeling zal opnieuw contact met je opnemen binnen de 3 werkweken.
  4. Ben je niet tevreden over de aangeboden oplossing, dan kan je je klacht nogmaals indienen bij het Agentschap Zorg en Gezondheid.

Dien een klacht in via ons klachtenformulier.

Contactgegevens van het Agentschap Zorg en Gezondheid

Agentschap Zorg en Gezondheid
Afdeling Woonzorg & Eerstelijn

Koning Albert II-laan 35 bus 33
1030 Brussel

025 53 35 09

ouderenzorg@zorg-en-gezondheid.be
eerstelijnenthuiszorg@zorg-en-gezondheid.be