Er zijn oplichters aan het werk die via valse mails en telefoons proberen je gegevens te achterhalen en te misbruiken.
Lees onze tips en laat je niet misleiden door phishing.

Een klacht indienen

Ben je ontevreden over onze dienstverlening of loopt er iets niet zoals het hoort? Bespreek je ervaringen dan zeker eerst met onze medewerkers. Dat kan via het contactformulier.

Ben je na contact met onze diensten nog altijd ontevreden of werd er geen oplossing gevonden, dan kan je hieronder een officiƫle klacht indienen. We behandelen je klacht zo snel mogelijk en binnen 3 weken krijg je zeker een 1ste antwoord.

Je mening is belangrijk voor ons en dient om onze werking te verbeteren.

Hoe een officiƫle klacht indienen?

  1. Vul hieronder je rijksregisternummer in en klik op de knop 'Ga verder'.
  2. Geef ons je klacht en contactgegevens door. Vermeld hierbij ook de stappen die je al genomen hebt om je klacht op te lossen.
  3. Binnen 8 dagen krijg je een ontvangstbevestiging.
  4. Binnen 21 dagen krijg je een 1ste antwoord.
Verplichte velden
Rijksregisternummer

Wij verzamelen en verwerken bepaalde persoonlijke gegevens. Dat doen we om onze taak als ziekenfonds (wet van 6 augustus 1990) te kunnen uitvoeren, om jouw dossier te beheren en om je op de hoogte te houden van onze diensten en activiteiten. Een van onze wettelijke doelstellingen is namelijk om de gezondheid en het welzijn te bevorderen. Het is je recht om te weten welke gegevens we van jou verwerken, om te vragen je gegevens te verbeteren of te wissen, om de overdracht aan een derde te vragen, om je te verzetten tegen geautomatiseerde beslissingen en om de verwerking van je gegevens voor direct marketing stop te zetten. Meer informatie vind je op de pagina over ons privacybeleid.