Er zijn oplichters aan het werk die via valse mails en telefoons proberen je gegevens te achterhalen en te misbruiken.
Lees onze tips en laat je niet misleiden door phishing.

Service

Bedankt voor jouw aanvraag, we beantwoorden of verwerken deze zo spoedig mogelijk. We behandelen en verwerken je vraag zo snel mogelijk en uiterlijk binnen de 4 werkdagen. Mogen wij je vragen om ons antwoord af te wachten en je vraag niet opnieuw te stellen via een ander kanaal? Hiermee draag je bij aan de efficiƫntie van onze dienstverlening. Alvast bedankt voor je begrip.

Ken je onze digitale mogelijkheden al?

Heb je een zorgvraag?

Wil je thuisverpleging inschakelen, dan neem je best telefonisch contact op, zo word je tijdig geholpen. Je kan hiervoor 24/24 uur terecht op het nummer 03 285 44 44 optie 2.

Als je ons een vraag stelt via een contactformulier antwoorden we je binnen de 5 werkdagen.

Als je ons een vraag stelt via een contactformulier antwoorden we je binnen de 48 uur (2 werkdagen).

Door de hoge coronacijfers neemt het aantal vragen sterk toe. Daardoor zijn onze wachttijden langer. Onze medewerkers doen er alles aan om jou zo snel mogelijk te helpen.

Als je ons een vraag stelt via een contactformulier antwoorden we je zo snel mogelijk.